Znak sprawy: 2/CKZ/2020 Gdów, dnia 24 września 2020 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/CKZ/2020
usługę dostawy materiałów biurowych do potrzeb dydaktycznych dla uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Gdowie II” nr RPMP.10.02.02-12-0044/19
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
W związku z realizowanym przez Powiat Wielicki – Zespół Szkół w Gdowie projektem „Centrum Kompetencji Zawodowych w Gdowie II” nr RPMP.10.02.02-12-0044/19 zwracam się z uprzejmą prośbą o przygotowanie oferty dla poniższego zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów biurowych:
Termin dostawy |
Szczegółowy przedmiot zamówienia: |
Do 14 dni od dnia wyboru wykonawcy |
|
Spełniających następujące wymagania:
1) karteczki samoprzylepne: rozmiar 76x76 mm (tolerancja +/-10%) w dowolnym kolorze;
2) zakładki indeksujące - kolorowe samoprzylepne 4x50 zakładek 20mmx50mm w kolorach,
3) długopis automatyczny, wyposażony w gumowany, profilowany uchwyt ułatwiający pisanie, zapewniający wymianę wkładu na dowolny z grupy "Plug&Play", końcówka pisząca wykonana ze stali nierdzewnej nie ulegająca uszkodzeniu przy pisaniu, tusz olejowy, kolor niebieski lub czarny;
4) ołówek z gumką,
5) teczki kolorowe lakierowane z gumką format A4 - teczka z gumką wykonana z kartonu o gramaturze min. 400g/m²,pokryta lakierem drukarskim;
6) notes – blok notatnikowy w kratkę zawierający 50 stron A4
7) zakreślacze na bazie wody - zakreślacz ze ściętą końcówką, do zaznaczania tekstu na papierze, w książkach oraz na wydrukach, tusz w żywych i intensywnych kolorach, końcówka pisząca chroniona klipsem przed wysychaniem, grubość linii pisania: 1-5 mm,
- Cena łączna uwzględniać musi koszty dostawy do siedziby Zamawiającego oraz koszty wniesienia do budynku w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego.
- Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie określonym w pkt. 1 - na adres Zespół Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów 405. Termin dostawy powinien zostać ustalony wcześniej w związku z koniecznością dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez upoważnionego pracownika.
- Termin płatności: 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku.
- Zamawiający sporządzi protokół odbioru materiałów stanowiących przedmiot zamówienia. Podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego bez uwag uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT/rachunku.
- Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach 10. Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 - Papier do drukowania
30192000-1 - Wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
- Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom).
- W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Zespołu Szkół w Gdowie kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 1 października 2020 r. na adres: ckz@zsgdow.edu.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Zespół Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów 405 (sekretariat) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Paweł Łuczyński –
e-mail: pawel.luczynski@powiatwielicki.pl tel: 12 399 98 51.
Zamówienie prowadzone jest w oparciu o zasady określone w części 6.5.1 Rozeznanie rynku - Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja obowiązująca z dnia 22 sierpnia 2019 roku).
VII. Załącznik:
1. Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
- Zapytanie ofertowe: 2/CKZ/2020PobierzData wczytania: 24-09-2020Rozmiar: 817 kBFormat: .doc
- Załącznik - Formularz ofertyPobierzData wczytania: 24-09-2020Rozmiar: 810.5 kBFormat: .doc