
ZSG 1/CKZ/2021 Gdów, dnia 25 sierpnia 2021 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę materiałów biurowych dla potrzeb uczestników projektu „Centrum Kompetencji Zawodowych w Gdowie II” nr RPMP.10.02.02-12-0044/19 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Powiat Wielicki - Zespół Szkół w Gdowie
Gdów 405; 32-420 Gdów
NIP: 6831742730
tel: 12 451 44 58
fax: 12 251 40 61
e-mail ogólny: zsg@powiatwielicki.pl
strona: http://zsgdow.edu.pl/
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku określonego w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest jedna dostawa materiałów biurowych opisanych poniżej według zestawienia poniżej.
Rodzaj oferowanego materiału |
1) Długopis, Liczba sztuk: 96 Opis: długopis automatyczny, wyposażony w gumowany, profilowany uchwyt ułatwiający pisanie, zapewniający wymianę wkładu na dowolny z grupy "Plug&Play", końcówka pisząca wykonana ze stali nierdzewnej nie ulegająca uszkodzeniu przy pisaniu, tusz olejowy, kolor niebieski lub czarny; |
2) Teczka A4 gruba/przestrzenna z gumką Liczba sztuk: 96 Opis: teczka do przechowywania dokumentów: grzbiet o szerokości min 2 cm, wykonana z grubej tektury, zapinana na gumkę, do przechowywania dokumentów w formacie A4, różne kolory, |
3) Notes A4 Liczba sztuk: 96 Opis: liczba kartek: minimum 80, w kratkę, klejony po krótkim boku, |
4) Zakładki indeksujące Liczba sztuk: 96 Opis: wymiar minimalny: 20x50mm; samoprzylepne |
5) Ołówek z gumką Liczba sztuk: 96 Opis: Ołówek syntetyczny z gumką, grafitowy, długość minimum 13 cm, |
6) zakreślacze na bazie wody Liczba sztuk: 96 Opis: kolor żółty fluorescencyjny lub pomarańczowy, lub zielony. Dopuszcza się dostawę różnych kolorów z wyżej wymienionych do łącznej liczby 96 sztuk. |
7) Karteczki samoprzylepne Liczba sztuk: 96 Opis: wymiar minimum (76x76mm/100 kartek) x 96 sztuk |
- Kod CPV 30192000-1 - Wyroby biurowe
- Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta.
- Przedmiot zamówienia ma spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adres wskazane przez Zamawiającego: Zespół Szkół w Gdowie, Gdów 405; 32-420 Gdów
- Dostawa oznacza dowóz oraz wniesienie sprzętu. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
- Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Zasady prowadzenia postępowania
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Wszystkie dokumenty sporządzone w języku innym niż polski powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski oraz poświadczone przez Wykonawcę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert.
- Na każdym etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia w całości lub części Zapytania ofertowego, jak również do zmiany Zapytania ofertowego do terminu wyznaczonego na składanie ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania Wykonawcy w ramach prowadzonego Zapytania ofertowego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie w stosunku do Zamawiającego o zawarcie umowy lub udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie będzie mógł jej zwiększyć do kwoty oferty najkorzystniejszej.
- Zamawiający sporządzi protokół odbioru materiałów stanowiących przedmiot zamówienia. Podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego bez uwag uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT.
- Termin płatności wynosi minimum 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Płatność realizowana jest na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT
- Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest: Paweł Łuczyński –
tel. 12 39 99 850; e-mail: pawel.luczynski@powiatwielicki.pl
- Warunki udzielenia zamówienia
- Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
- Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom).
- W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa powyżej Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
- Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 14 dni od opublikowania w BIP Zamawiającego (https://zsgdow.mirobip.pl/) informacji o wyborze oferty.
Zamawiający nie przewiduje konieczności zawierania umowy na realizację przedmiotowej dostawy.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych (nie zawierających wszystkich elementów zamówienia opisanych w pkt. 3.
- Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
- Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Cenę ofertową należy podać w złotych polskich (PLN) brutto z uwzględnieniem należnego
- podatku jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy.
- Podana w ofercie cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Porównaniu podlegać będzie całkowita cena brutto wskazana w formularzu oferty.
- Sposób, miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 września 2021 r. w formie elektronicznej na adres: ckz@zsgdow.edu.pl
Zamawiający dopuszcza zarówno ofertę, której oryginał w postaci elektronicznej podpisany został kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym, jak i ofertę przygotowaną w formie papierowej, która została podpisana i następnie przeniesiona do wersji elektronicznej (zeskanowana).
10. Załączniki
Załącznik 1 – formularz oferty (wersja edytowalna)